SPRING & DUCK GIVEAWAY BY BLOG NADIAIZZATY.NIA

instalife

May 24, 2018

SPRING & DUCK GIVEAWAY BY BLOG NADIAIZZATY.NIA




Ada masa lagi 30 minit sebelum giveaway ini tamat dan aku sedang menaip entri ini. Lambat gila!!

Pada mulanya aku tak nak join giveaway ini. Segan nak join sebab hadiah utama yang ditawarkan adalah dUCk dan hadiah utama giveaway aku pun dUCk jugak 😅 Tapi disebabkan Nadia adalah kawan baik aku di dunia nyata, hihi, aku nak jugak memberi sokongan untuk giveaway Nadia. Mana tahu ada rezeki dapat dUCk percuma atau cenderahati dari Korea. Rezeki jangan ditolak, musuh jangan dicari :D

Apa salahnya support kawan satu pejabat ye tak? Kawan yang mempunyai minat yang sama iaitu seorang blogger, membaca, dan flat lays! 😍

Secara jujurnya, aku tiada masalah dengan blog Nadia. Blog template cantik dan minimal. Semua gambar dalam blog cantik dan sejuk mata memandang. Hii. 

Topik yang paling aku suka dalam blog Nadia adalah anything about travel! Memandangkan aku bukan kaki travel (nak travel tapi ada masalah lain), jadi aku suka baca kisah pengembaraan orang lain. Blog Nadia adalah salah satu blog yang wajib dirujuk jika aku berpeluang ke Korea pada masa akan datang :D 

Jadi, topik yang aku nak Nadia update di blog semestinya about her recent trip to Korea!! Aku tak dapat join trip ni, rasa rugi gila, dan disebabkan itu, aku nak sangat tahu apa yang korang buat di sana. Kisah pengembaraan secara terperinci ye, bukan secara ringkasnya. Faham kan maksud saya? Haha. 

Agaknya aku antara orang yang last minute join giveaway ni. Biar lambat asalkan masih tidak terlepas tarikh tutup 😁

Good luck to all and me too ^_^

20 comments:

  1. Hahaha ingat Wanie sorang je yang kelam kabut tadi xD
    Goodluck Siqah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wanie tidak keseorangan. Haha :D Good luck too Wanie! :D

      Delete
  2. Laa member rupanya.. hehehe.. kak shaz doakan siqah bjaya..esok menang boleh dpt hadiah by hand je. Hahaha

    ReplyDelete
  3. xsempat join. good luck siqah!

    ReplyDelete
  4. gudluck Siqah .... alahai, bloh Siqah dan Nadia ni, buat kita jeles tengok flatlay cantik2 ....

    ReplyDelete
  5. Good luck for this GA kak Siqah!!! ^^ semoga ada luck! :D -amiiin

    ReplyDelete
  6. yeayyyy!! love youuuuu yank sudi support saya.

    Yes yes , awak lah kawan saya di dunia nyata dan jugak di dunia laman web dan jugak lah kawan yang punya interest sama, books, flatlays, Duck , shopping , makan dan byk lagi lah. hahaha

    Bab cerita travel tue, saya akan cuba usahakan sebelum saya ke trip lain pulak lah ye. Biasa lah saya nie nak updae blog ikut mood skit. And nak mulakan story pasal travel mcm slow je. Tapi bila dah mula tak leh berhenti pulak kot. hahaha
    Insyaallah . Saya akan cuba usahakan sebaik mungkin yank.

    Thank you again yank and good luck !!! <3

    ReplyDelete
  7. so sweet la both of youuuuu

    ReplyDelete
  8. Dari segmen yang sama. btw Good luck siqah :)

    | blog aimanabdullah |

    ReplyDelete
  9. Yeayy goodluck Siqah.. Oh teman sepejabat ya.. tak sabar nak baca Nadia update trip nya ke Korea dan Phuket. Aduhh, husniey love to read all about travel too.. Panjang pun takpe sanggup baca sampai habis 😅😂

    ReplyDelete
  10. Goodluck.. :)

    Terima kasih.. http://ejulz.blogspot.com/2018/06/alhamdulillah-rezeki-di-bulan-ramadhan.html

    ReplyDelete
  11. lohh kawan satu pejabat ke hahaha keciknya dunia. best tak ada kawan blogger dalam satu pejabat? hehehe

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife