Standard Chartered KL Marathon 2016

instalife

March 18, 2016

Standard Chartered KL Marathon 2016

Hye semua :)

Korang pernah dengar tak mengenai Standard Chartered KL Marathon yang merupakan aktiviti tahunan untuk SCB. Tahun lepas, event dibatalkan sebab cuaca jerebu. Semua yang mendaftar dapat medal secara automatik. Tahun nie, harap berjalan seperti yang dirancang. Tarikh SCB KL Marathon 2016, 7 Ogos 2016 di Dataran Merdeka, KL.

Aku kerja dengan SCB untuk 5 tahun dan baru tahun nie tergerak hati nak daftar marathon. Hihi. Daftar untuk 10 km ( Leisure ). Dianggarkan masa selama 2 jam. Paling lama dah tue ambik. Haha! Harap bolehlah habiskan dalam masa 2 jam. Hii. 

Done registered! Harap boleh habiskan marathon pertama aku dengan jayanya. Kena mula training dari sekarang! *semangat berkobar* Haha!  


Untuk sekarang, pendaftaran hanya dibuka untuk staf SCB sahaja. Nanti, akan dibuka untuk orang ramai. 

Boleh open website ini untuk pendaftaran. 



Save the registration dates for SCB KL Marathon 2016 below! Will be open to PUBLIC! 


Nak tahu lebih lanjut? Harga dan sebagainya? Boleh ke laman web di bawah. 


Jom korang, kita lari sama-sama. Enjoy! Kita bermula di tempat permulaan yang sama dan sila tunggu saya di tempat pengakhiran. Mungkin lambat sikit. Hihi. 

Jangan lupa tau save the date untuk mendaftar dan save the date untuk kita lari! Jom! Jom! Jumpa di sana on 7 Ogos 2016! 

Sehingga bertemu lagi, 

Thanks reading,

Love,
SIQAH

2 comments:

  1. Assalamualaikum adik manis,

    Teringat sis zaman belajar rajinlah jugak sertai larian camni.. Now sis dah masuk kategori veteran Siqah nampaknya x dapek laa nak berlari-lari lagi.. Semput pffft.. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam kakak manis :)

      Kira okaylah sis masa zaman belajar aktif sertai larian. Saya baru sekarang nak berjinak. Hihi. Sis bagi peluang kat saya pulak lah ye :)

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife