[GIVEAWAY TAMAT] SENARAI PESERTA - LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

instalife

May 15, 2018

[GIVEAWAY TAMAT] SENARAI PESERTA - LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA




Yeayyy!!! Giveaway tamat!! 😍

Aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada rakan blogger yang memberi sokongan kepada giveaway kedua aku ini. Aku rasa berdebar-debar juga sebab anjurkan segmen dan giveaway pada masa yang sama. Rasa macam kenapa aku tamak haloba nak buat segmen dan giveaway serentak. Sebenarnya senang untuk aku uruskan kedua-duanya sekali. Hihi.

Alhamdullilah. Giveaway ini telah menerima sebanyak 105 penyertaan daripada rakan blogger!! Angka yang sangat besar bagi aku. Tidak pernah terlintas dalam fikiran yang penyertaan boleh ke angka lebih seratus. Thank you! Thank you! 😘

Terima kasih sekali lagi kepada rakan blogger yang meluangkan masa untuk menyertai giveaway ini.

Dan terima kasih tidak terhingga kepada rakan blogger yang bukan saja menyertai, malah turut meluangkan masa untuk memberi pendapat korang mengenai blog picisan aku ini. Semua pendapat/feedback korang aku simpan dalam hati dan fikiran. Ada yang aku sudah ubah mengikut feedback daripada rakan blogger seperti warna scroll bar 😊

Perlu diingatkan bahawa memberi pendapat/feedback mengenai blog aku bukan syarat wajib penyertaan giveaway tau. Kepada blogger yang ada lebihan masa saja. Aku tak kisah pun. Hihi. Cuma aku seronok baca feedback yang diberikan. Ada yang siap berpantun lagi. Hihi. Serius comel lah korang semua. Terima kasih tau 😍

Berikut adalah senarai peserta yang menyertai giveaway ini. Sebanyak 105 peserta/rakan blogger yang menyertai dan korang boleh blogwalking sesama peserta :)

Pesanan daripada tuan blog, hihi, kindly remember your lucky number, okay? 😎


4. Zafirah 
5. Ika
10. ShirVen
15. Suzlin Azreena
16. Rabiahtul Adawiyah 
17. Nor Nazliana
18. Nur Izzati
19. Cik La
20. Tashira Sha
21. Atiah Mulkan
22. Shikin Razali
23. Ella Suhaila
24. Cik Renex
25. Noor Najwa
26. Hana Chie
27. Nadia
28. Nur Musfirah 
29. Asyiqin
30. Radhia Razali
31. JM Belog 
32. Irna Nurasikin
33. SK
34. Noor Maizan
35. Auni Sofea
36. Cik Mas
37. Raydah 
38. Miss Banu
39. Husna
40. Nufaa
41. Sis Gee
42. Tiara Sapphire
43. Rodiah Amir
44. Wani Sukarno
45. Lady Mia
46. Lea Azleeya
47. Budak Vanilla
48. Hanis Amanina
49. Nur Syamimi
50. NurHa Ismail
51. Umi Fuzy
52. Syanissa
53. Alam
54. The Kaellaaaa
55. Erin 
56. Noor Akma
57. Anis
58. Anies
59. Henrietta Rose
60. Lin Liena
61. Aryan Azra
62. Amy Hilmirda
63. Farah
64. Azziera
65. Mrs Liez
66. Aida 
67. Irazulkeffele
68. Shea
69. Ejulz
70. Fellah Delisya
71. Najiah
72. Mazni Munawar
73. Ninie
74. Ainur Athikah 
75. Syaza Raihanah
76. Miss Mulan
77. Umie Yana
78. Lady Shah
79. Iza Fiza
80. Fatina
81. Nurul Najihah
82. StarryJeon
83. Del Asyraf
84. Scarlette
85. Shuhaida
86. Farahin
87. Sharina Elyana
88. Cik Nurul
89. Farah 
90. Sis LZ
91. Aaisyah
92. Nasuha
93. Nysa
94. Irda Garmin
95. Hang Bean
96. Syuhada 
97. Airah Syahirah
98. Ainul Aqma
99. Ana Nur
100. Inani Hazwani
101. Mek Ayunie
102. Fatma Er Zahra
103. Suraya
104. Sayidah Napisah
105. Mummy Ida


Aku akan pilih pemenang dengan konsep lucky draw yang dibuat oleh aku sendiri. Ada aku letak dalam insta story di Instagram. Seronok rupanya buat persediaan untuk cabutan bertuah. Hihi.

Pemenang akan diumumkan dalam masa terdekat. Ohh, mengenai hadiah, ada tiga pemenang saguhati tau. Makanya jumlah hadiah yang ada adalah enam. Akan aku bagitahu hadiah saguhati itu bersama pemenangnya nanti ye.

Stay tuned dear followers, the winners will be revealed soon!! 

Again, please remember your lucky number ^_^


42 comments:

  1. Mine is 75. InshaAllah akan ingat nombor tu. Hehe 😊

    ReplyDelete
  2. Wahh ramainya peserta,tahniah kak Siqah dapat sambutan hangatttt gini. Mai number 14, moga terselit rezeki. Apapun all the best semua!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah. Terima kasih untuk rakan blogger yang support 😍

      Delete
  3. No. 46 lapor diri.. Moga nombor ini mendtgkan tuah.. hahaha.. Ramai gile join siqah... Tahniah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak kena buat buku laporan ni. Hihi. Alhamdullilah. Terima kasih support Lea! 😍

      Delete
  4. Woahaa banyak rumah yang nak blogwalking ni.. Get ready y'all haha

    ReplyDelete
  5. no 77 singgah kejap tp tak smepat lh nak blogwalking laa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takpe. Kalau ada masa nanti boleh BW okay Umie :)

      Delete
  6. Alhamdulillah . Mendapat sambutan juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah. Terima kasih pada rakan blogger yang support 🤗

      Delete
  7. yeah.. my lucky number is 3..

    ReplyDelete
  8. semoga no 12 bertuah kali ni, aminnnnN!

    ReplyDelete
  9. no 43 lapur diri.hihiih moga ada rezeki aamiin

    ReplyDelete
  10. harap2 no 24 menjadi no bertuah yg terpilih. hee

    happy ramadhan siqah!

    ReplyDelete
  11. Saya yang ke 53!!..wahh..ramai nya cecah 100 lebih,,tahniah Siqa GA laris

    ReplyDelete
  12. yeayy number 54 lapor diri hehe

    ReplyDelete
  13. 86. agak2 bertuah tak. hehe ^^v

    ReplyDelete
  14. No.22 reporting and all done blogwalking.. =)

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife