#88LoveLife Vol 2 - 88 Thoughts about Love and Life

instalife

March 22, 2016

#88LoveLife Vol 2 - 88 Thoughts about Love and Life


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera :)


Pernah dengar #88LoveLife ? Buku nie agak popular dulu disebabkan oleh buku yang comel, semestinya sebab warna pink. Hihi. Tapi itu bukan sebab utama. Paling utama kenapa buku nie popular? Sebab buku nie memberi inspirasi kepada semua, terutama wanita. Mungkin sebab wanita yang menulis, maka dengan itu kehidupan wanita lebih banyak diperkatakan :)

Aku ada beli dan review mengenai buku pertama iaitu #88LoveLife di sini. Korang boleh terjah jika nak tahu details mengenai buku ini.

Bagi aku, #88LoveLife Vol 2 adalah sangat menarik dan memberi inspirasi kepada aku. Buku pertama pun sama juga cuma buku kali nie, perisian lagi mendalam dan mostly kena dengan diri aku :) Sehari je habis baca. Hihi. Ilustrasi yang ada dalam buku nie membuatkannya lagi menarik untuk dibaca. Comel je semua :D 

Antaranya:



Mahu menjadi orang yang berjaya :)


Listening means you must open not only your ears, heart and mind too :)


People are different. Never judge people.


Cupcakes! So yummy!! Love this one! How We React To A Problem! 




Usah berfikir mengenai apa yang orang kutuk dan mengata mengenai kita. Biarkan saja mereka :)


Fashion! Aku tak reti berfesyen :( Hentam jela pakai apa yang selesa untuk diri ini. Mix and match :)


Everyday is a new story 


Love this! So TRUE!





SMILE :) 



Love this one too :)


When you are professional at work


Menarik kan? Korang boleh dapatkan buku nie di MPH berdekatan. Ada je aku nampak jual di MPH. Aku beli buku nie secara online, Masa tue, tak tahu pulak ada jual di MPH. Rasa buku pertama tiada jual di kedai buku. Atau aku yang tak tahu? Hii.


Ini akaun instagram @88lovelife_KL


Sekian saja entri untuk kali ini. Bersiap sedia nak menonton Aku Bukan Bimbo :D

Sehingga bertemu lagi,

Thanks reading,

Love,
SiQaH


10 comments:

  1. Buku motivasi pink yang comel..

    ReplyDelete
  2. comelnye buku tuh.
    menarik perhatian utk baca.
    colorfull gittu. hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii. Kan. Itu salah satu sebab excited to read this book. Bolehlah awak baca jugak :)

      Delete
  3. Sangat menarik SH, listen tu bila face to face kan kalau dalam blog wr must read and understand kan ? Good info senang2 nak baca lagi yg SH post ni inshaAllah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue kak. Bukan dengar dan baca je tanpa faham. Kalau tak faham, kena tanya jugak lah.

      Sila lah sis terjah lagi. Baca je bila-bila :)

      Delete
  4. betul tu, everyday is a new story...smile...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife