Hari Wanita :)

instalife

March 08, 2016

Hari Wanita :)


Siapa yang tergolong dalam golongan perempuan di atas? Hehe. Aku yang part garang tue betul sangat. Aku yakin aku garang. Kalau bab kasar tue, takde kot. Eh kena ada? Bergantung pada situasi :p  Tak kasar rasa, cuma aku kalau bercakap, volume suara agak nyaring gitu. Haha! Maybe orang ingat aku kasar kot. Gasak lah ~ :p

Kuat jeles, kuat marah, dan caring. Pun betul jugak ayat di atas. Sampai sekarang perasaan cemburu itu ada. Tak kan tak pernah cemburu pada pasangan kan? Tapi itulah, walaupun kadang-kadang menghadapi situasi yang sama, masih nak cemburu. Situasi apa? Tak boleh cerita details di sini. Hihi. Cuba elak-elak yang mampu sekarang :) 

Kuat marah, hihi. Betullah. Aku nie quick temper. Macam Ji Hyo dalam Running Man. Haha! Kadang-kadang, takdelah nak marah sangat, bengang je rasa. Cuma volume suara dan intonasi suara aku yang membuatkan aku yakin orang cakap aku marah. Hii. Gasaklah. Payahlah nak ubah perangai yang satu tue. Terima seadanya la ye :) 

Kenapa aku buka topik di atas? Semestinya sempena Hari Wanita Sedunia pada hari nie, 8 March 2016! Yeehaa! Hari wanita disambut dahulu, hari untuk lelaki, sila tunggu bulan November nanti. Sabar ye, kaum Adam!  

Happy International Women's Day to all ~ :) 

2016's theme: #PledgeForParity 


Untuk semua wanita :) 



Happy Women's Day!

Sehingga bertemu lagi, 

Thanks reading,

Love,
SiQaH

13 comments:

  1. heee. grg ya.. ksr tu taklah.. cemburu? itu perkara biasa. skit je..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah. Kan. Mesti ada cemburu walaupun sikit. Mustahil takde. Hii.

      Delete
  2. sy garang & quite hot tempered..based on situation la..
    nak tiba2 marah tu xdeler..sakit jiwa namanya tu..hikhik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Kan. Tak nak lah sakit jiwa. Biasa marah mesti bersebab :D

      Delete
  3. hahahaha...

    meh jemput join : http://www.azlindaalin.com/2016/03/mini-giveaway-hari-jadi-dhia-batrisya.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq singgah :) Akan diterjah link yang diberi :)

      Delete
  4. happy international women's day!! walaupun terlewat sehari tapi sudilah terima ye. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi. Tq awak :) Happy international women's day jugak! :))

      Delete
  5. Selamat hari wanita! Saya pun grg.hikhik..

    ReplyDelete
  6. Selamat hari wanita yer..
    Semoga di beri kesejahteraan kesihatan.. Aminn


    Jalan2 sini...
    Jom baca artikel baru ni..
    Jemput join ye..

    https://www.ahmadhasif.my/2016/03/nak-20-orang-yang-nak-belajar.html

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife