Memories on Facebook

instalife

March 05, 2016

Memories on Facebook


Selepas dah buat entri mengenai Facebook Ohhh Facebook, apa yang aku suka pasal Facebook SEKARANG, aku tertinggal satu lagi point penting mengenai Facebook iaitu, Memories on Facebook :) Gambar di atas adalah memories on Facebook yang ada di feed aku hari nie :) Aku pun suka dengan feature memories di FB, membuatkan aku teringat kisah dan memori lama. Kenangan yang tidak mungkin dilupakan cuma sudah semakin pudar di ingatan.

Aku ada buat entri pasal kisah dalam gambar di atas, bertajuk Jump We Jump. Feel free to read :) Setahun sudah berlalu. Semoga berterusan dapat menikmati kenangan-kenangan indah bersama :)


Sehingga bertemu lagi,

Thanks reading,

Love
SiQaH


6 comments:

  1. best bila ada memories gitu. bru kt teringat apa kt pnh update sblm ni..hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Kita pun dah lupa kalau benda tue jadi dah lama. Bagus gak ada memories gini kat fb. Hehe.

      Delete
  2. best kan memories in fb..ua pun suka.mengimbau..seronok..

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife