SEGMEN BLOGGER AKTIF 2016 - MARIA FIRDZ

instalife

August 09, 2016

SEGMEN BLOGGER AKTIF 2016 - MARIA FIRDZ

Selamat pagi semua =) 

Dah sarapan ke? Kalau belum, pergi sarapan ye. Sarapan itu wajib tau. Walaupun adakalanya aku pun tak sarapan. Biasa terjadi kalau aku sampai lewat di pejabat. Tak sempat sarapan sebab dah sibuk buat kerja. Itulah, siapa suruh datang lambat kan? :p

Hari ni, aku nak join satu segmen yang dianjurkan oleh blogger Maria Firdz

 
KLIK SINI UNTUK JOIN 

Aku nak join segmen ni memandangkan aku kini sudah aktif blogging. Dan insyallah jika ada masa lapang, aku juga aktif blogwalking. Semua aktiviti update blog dan blogwalking dilakukan dengan menggunakan phone. Jadi masa terhad juga. Di pejabat, tak boleh pegang phone dan bila balik rumah pula, phone dipandang sepi saja. Hehe. 

Aku cuba tingkatkan daya usaha untuk blogwalking ye.  Mungkin lambat sikit tapi akan aku blogwalking juga =) 

Sesiapa yang datang singgah sini, terima kasih daun keladi, lain kali singgahlah lagi. Hehe.

Selamat ber-segmen semua =) 

12 comments:

  1. Siqah, mek ade tag awk kat blog mek :)

    http://ajussix.blogspot.my/2016/08/i-accept-your-challenge.html

    nanti kalau sudi bleh la join :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah mek. Siqah join nanti ye =) tq tau tag siqah. Hehe.

      Delete
  2. Masih banyak draft yang tersimpan belum dipublish. Itu yang berat je rasa nak blogwalking la ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee. Kisah raya pun tak habis lagi ye kak =) takpelah.. Take your time kak aizamia. Urusan realiti perlu diutamakan =)

      Delete
  3. good luck..abam kie dtg singgah n jd follower ke 108. tq.

    ReplyDelete
  4. heheh
    .seronok tengok ramai blogger bersegment n dll...irda ni tak tahu nak mula cam ne semua tu.
    ..dpt tulis..dpt baca kawan2 blogger punya entry dah seronok sgt rasanya..hehe..good luck dear

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Seronok kan? Kalau irda free, bolehlah join segmen. Best jugak join segmen nanye. Cuma irda busy kan.. Takpe.. asalkan jangan berhenti blogging ye irda. Sebab irda ada pembacanya =)

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife