Photo A Day Challenge : September 2016

instalife

September 03, 2016

Photo A Day Challenge : September 2016

Morning, all ~ 

Di pagi yang indah ini, aku nak berkongsi mengenai satu Photo A Day Challenge for September 2016 yang aku ambil daripada Hanis Amanina  . Hanis pula ambil daripada Fat Mum Slim

Photo A Day Challenge 
 

Sebenarnya cabaran ini lebih kepada Instagram. Sebab tu ada hashtag #fmsphotoaday . Memandangkan aku tak aktif Instagram dan bukan orang yang up gambar hari-hari, aku nak buat cabaran ini di blog. 

Mungkin cabaran yang aku nak buat lebih kepada Story A Day Challenge. Sesuka hati je tukar. Haha. Aku jadikan cabaran di atas sebagai topik untuk aku up entri setiap hari. Mungkin ada yang aku skip. Bergantung kepada masa dan idea yang aku ada. Hee.  

Setakat hari ni, aku dah up dua entri untuk topik #1 - Art dan #2 - Something . Apa saja yang aku rasa berkaitan dengan topik, aku buat jela. Tak tahu betul ke tak, tapi gasaklah. Haha. 

Jom semua rakan blogger, kita buat sama-sama cabaran ini nak tak? =D 

Thanks reading,

Have a nice weekend, all ~ 

23 comments:

  1. ala..topik dia cam ssh je..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mas, buat yang senang je.. Siqah pun nak buat yang senang je ni. Hihi

      Delete
  2. Replies
    1. Yeayyyyy! Jom mek! Buat sesama. Lagi best bila bertambah geng nak buat 😁 siqah tunggu entri baru mek okay 🤗

      Delete
  3. Sedikit sebanyak, kami leh belajar dan kenal Siqa dari challenge ni kan kan ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. Mungkin kot reen. Hehe. Siqah harap jangan skip banyak jela 😂😂

      Delete
  4. siqah....suke tau semangat satu hari satu entry tu...hehe..goodluck dear.irda.nak juga wat satu entry satu hari,tapi selalu je xde masa..hahah...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Irda, semangat kena ada. Buat tak buat itu tak tahu lagi. Tapi siqah cuba buat jugak. Hehe. Kan irda, niat dah ada nak update blog satu hari satu entri tapi masa tiada. Mana sempat jela kita buat eh 😁😊

      Delete
  5. wah mcam best. nak follow leh ?

    ReplyDelete
  6. menarik! kdg blur nak tulis pasal ape kt blog..hehe, boleh randomly pick x?xyah ikut turutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan!! Kalau blur at least ada topik nak buat. Hehe. Boleh je random pick. Ikut suka mana yang sesuai dan tertarik nak dibuat entri. Ini kira guideline jugak lah 😊

      Waiting for your post PM :)

      Delete
  7. betui tu dear..mana sempat je kite buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan. Nak kejar buat hari-hari, tak larat rasanya 😅

      Delete
  8. woohoo lets spread the love. love to blog. haha

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  9. nampak macam susah nak follow cabaran ni hihihih... chaiyok utk siqah ya...

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife