Starbucks Frappuccino

instalife

September 26, 2016

Starbucks Frappuccino

Hello semua =) 

Kali ni aku hanya nak berkongsi mengenai salah satu minuman kegemaran aku daripada Starbucks. 

Starbucks Frappuccino 


 

Aku pergi ke 7-Eleven minggu lepas dan baru jumpa dengan botol Starbucks Frappuccino ini yang ada dijual di 7-Eleven. 

Serius aku tak tahu. Tak sangka pula minuman Starbucks ada jual di sana. 

Ada dua pilihan kopi. Starbucks Frappuccino dan Mocha. Aku lebih meminati Frappuccino daripada Mocha. Bagi aku, Mocha pekat sangat rasa kopinya. Aku suka yang light saja. 

 
Sekarang tengah ada promosi seperti di atas. Teruja dengan ayat Buy 1 Get 1 Free Voucher. 

 
Valid sehingga 30 November 2016. Term and conditions apply. While stocks last.  

Pada mulanya aku nak pergi Starbucks berdekatan iaitu di Citta Mall. 
Tapi sayangnya, aku dah buang resit pembelian di 7-Eleven. Tak jadilah pergi. Mungkin dalam masa dua bulan ini akan aku beli lagi Frappuccino. Tengoklah camne. Hehe. 

Sesiapa suka Starbucks, ini peluang anda 。^‿^。

10 comments:

  1. tak de pon kat kelantan. mesti sbb kelantan tak de starbucks ni --'

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa itulah sebab utama mek. Starbucks tak jumpa di Kelantan kan. Takpelah. Kopi kelantan entah2 lagi sedap 🤗

      Delete
  2. Saya bukanlah peminat tegar kopi.
    Tapi kalau ada orang nak belanja, laju je saya minum.
    Ahaks.. Aci tak Iqa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahah. Kalau benda free, laju je gee eh.. siqah pun camtu. Haha. So kira aci lah tu 😆

      Delete
  3. Tengok macam sedap. Haha.
    Oh awak di tag kat sini

    http://realsviors.blogspot.my/2016/09/october-bloglist-segment-by-fatinamdzfr.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Sedap jugak nanye :)

      Lama dah siqah tak kena tag. Hee. Will do it later ye :)

      Delete
  4. Semalam baru gi 7e n nampak SB Frap ni. Tengok price tag RM 2.50. Dalam hati kata mana mungkin semurah ini. Tengok lagi sekali, item yang RM2.50 tu item lain da. Hihihi.
    Tak beli pun sebab tengah berjimat. Kalau orang belanja, I okay je. Huhuhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaaaa yank.. meh datang sini siqah belanja satu :)

      Delete
  5. ohhh bru tau psl tag tu.. selalu minum tak ada pon.. starbucks dh kedekut kopi byk ais la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo takde ek.. baru letak agaknya kot.. tak dinafikan nina, betul tu. Starbucks banyak ais dari air sekarang ni.. huhu

      Delete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife