Mumuscarves : Love Poppy Series

instalife

September 16, 2016

Mumuscarves : Love Poppy Series

Hello semua =)

Selamat Hari Malaysia.

Wanita dan tudung tak dapat dipisahkan. Setuju tak? Aku banyak koleksi tudung. Korang pun sama rasanya kan? Hee. 

Aku suka beli tudung. Pantang nampak tudung cantik, rasa nak rembat semua. Hehe. 

Sebelum raya hari tu, iya, dah lama, baru nak cerita ni haa. Maaf ye lambat =D 

Aku suka design tudung bawal daripada Mumuscarves yang diberi nama Poppy Series. Semua warna lembut dan ada bunga besar kat tudung. Lawa sangat! 

Poppy Series 
 

Aku berkenan semua! Haha! Gila kuasa betul rasanya. Tapi tidaklah aku beli semua. Berkenan je boleh. Hehe. Aku suka warna Mineral Mist (bawah kanan) tapi sayangnya pihak Mumu tersilap hantar dan aku dapat Ordina Rose (bawah kiri). 

Tapi, pihak Mumu minta maaf dan sanggup hantar Mineral Mist tanpa cas tambahan dengan harga yang sama. Yes! Maknanya daripada aku beli satu, kini aku beli dua dengan harga yang sama. I'm happy! 

Mineral Mist 
 


Mineral Mist dan Ordina Rose
 
Aku suka both tudung! Disebabkan Ordina Rose juga cantik, makanya aku tak nak pulangkan tudung ni. Aku anggap jela diri ini beruntung sebab dapat beli dua tudung yang sama secara tidak sengaja. Hehe. 

Nak berkongsi pula gambar masa pergi rumah terbuka Aidilfitri lepas dengan Poppy Series =) 

Hadapan 
 

Belakang
 

 
Berada di celah pokok untuk menyorokkan badan yang sudah makin chubby. Hihi. 

 
Korang rasa padan tak agaknya tudung dan pakaian aku? Aku tak tahu sangat mix and match. Hentam jela. Skirt warna kuning krim, blaus warna coklat, tudung warna biru. Rasa color block pulak. Hahaha! 


 
Kalau korang berminat, hari ini adalah hari terakhir untuk Mumu Aidiladha Online Sale. Boleh terjah website di bawah ye.


Tudung dan shawl design yang lain juga ada Online Sale juga! Bukan Poppy Series je tau. 

Happy shopping, lovelies 。^‿^。

28 comments:

  1. Cantik. Selalu tgok koleksi tudung dkt mumuscarves .. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koleksi tudung munuscarves boleh tahan cantik jugak kan :D

      Delete
  2. Sweetnya colour and design tudung.
    Padan? Ok je akak tengok. Cantik je yang dok sembunyi celah pokok tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Colornya sweet kan kak :)
      Hehe. Hentam je kak. Color block konon. Bab sembunyi tu ada sebab. Kiki :)

      Delete
  3. Cantik, lembut je warnanye... Klu Cikna pun grab je semuanye coz cantik ngat kot...;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan cikna!! Cikna pun rasa yang sama macam siqah. Color lembut dan cantik. Suka tengok :)

      Delete
  4. sy pun tak reti mix n match ni. asal nampak okay, bedalllll.

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. High 5! Asal nampak okay di mata kita, layankan je :D

      Delete
  5. tengok tudung..tapi tengok siqah lagi lama,baru nampak wajah siqah clear,profile pun dah tukar..heheh lama tak dapat jenguk blog ni..busy sokmo..

    btw comel and ayu siqah,pakai tudung apapun mesti manis je..:)alhamdulilah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdullilah. Semua pinjamanNya dear :)
      Busy sungguh irda ye. Thank you dear singgah jugak blog siqah nie. Hehe.
      Siqah jarang nak ambik gambar tunjuk muka sangat. Kiki. Malu 🙈🙈

      Delete
  6. ala cantiknyaaaaaaa... ini yang rambang :'))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Kan, bila semua cantik, jadi rambang mata. tue yang rasa nak beli semua. hehe

      Delete
  7. Cantiknyaaa! <333 Tengok pun terus suka. Colour dia soft je. Suka lagi lagi pastel ehehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnnnn ~ High 5 sebab suka color pastel jugakk. hehe. Nampak lembut je, orang garang pun bila pakai bertukar jadi lembut. eh? Hehe #cakapuntukdirisendiri :D

      Delete
  8. cantik tudung tu. match saja dengan pakaian yg cik siqah pakai.
    saya sejak beranak ni, kalau nak kuar pon pakai main sauk je.
    hak3
    rindu plak nak pakai cantik2 macam ni >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesekali keluar, apa kata Gee pakai cantik2.. terkejut suami tengok nanti. hehe. Tq gee cakap match mix and match pakaian siqah. Hehe,,

      Delete
  9. Cantik la warna-warna dia.. Suka <3

    ReplyDelete
  10. tudung mumu mmg one of my fav.. hehehe
    tp xpernah ad stok yg poppy ni. alahai

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife