Debit Picture Card Maybank

instalife

September 14, 2016

Debit Picture Card Maybank

Hello semua =)

 

Kad Maybank aku dan suami dah siap!! Yeayyyy! Sebenarnya dah siap dua minggu lepas cuma baru nak share di sini :D

Aku ada berkongsi mengenai cara untuk Design Kad Maybank Dengan Gambar Sendiri sebelum ini. Dan entri kali ni khas untuk tunjuk kad Maybank kami yang dah siap. Hee. 

Kad yang atas adalah kad aku manakala kad yang bawah adalah kad suami aku. Ramai orang cakap suami aku pentingkan diri sendiri, haha, sebab aku guna gambar kami berdua sedangkan dia guna gambar dia saja. 

Aku tak kisah pun. Dah aku nak guna gambar kami kan. Sentimental dan jiwang kan aku? Hehe. Lagipun gambar yang digunakan oleh suami, agak susah nak dapat capture gambar sebegitu. 

Maka aku benarkan dia guna gambar dia seorang. Hee. Rare gambarnya! :p

Korang dah buat? Kalau belum, boleh buat jugak. Bukan senang nak ada kad bank gambar sendiri ye tak. Hanya Maybank je tawarkan perkhidmatan begini. Jadi, baik kita gunakan sebaiknya :) 

Aku dah buka kaunter tukar kad Maybank di rumah kakak ipar. Excited semua pilih gambar. Hehe. Nak buka kaunter di kampung aku masa Raya Haji, tapi sayangnya kampung aku tiada internet. Makanya, sila buat sendiri lah ye. Hee. 

20 comments:

  1. kak siqah kite tak buat buat tak tauu ler bile nak buat T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaaa yank.. Senang je buatnya. Sekejap je ambik masa. Cuba curi masa sikit nak buat nanti eh =)

      Delete
  2. sebab tak berkesempatan pun nak guna kad maybank selalu, sy tak buat pun yg letak gambar sendiri. Tapi nampak special kan dgn picture card ni :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah hanis. Sebab nampak special yang buat tu. Kiki. Ikutkan nanye, bukan guna sangat kad maybank =D

      Delete
  3. Sweet! Hihihi Reen nak buat.. Tapi malasnya ya ampun.. Kui kui kui ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe. Senang je reen. Tak lama pun buat. Hii

      Delete
  4. Waaaa lawonyeee kad diaa.. Ni yang jeles ni.. Haha.. Kene buat jugak ni... hiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee. Buatlah lea. Nanti tunjuk kad lea pulak eh.. Mesti lagi lawa nie. Hehehe =D

      Delete
  5. Bolehlah nak buat jugak sebab x tukar kad lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan sangat tu nasa. Silalah buat. Dah alang-alang tak tukar kad lagi kan =) Boleh rujuk entri saya yang lepas ye =)

      Delete
  6. wow kad da siap... nak try la jgk.. nk cr gambar limited edition jgk la mcm encik suami sis..hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Cari cari gambar limited edition. Baru rasa rare je kad maybank tu. Hihihi. Dah siap nanti boleh share jugak unni. Nak tengok kad unni jugak =D

      Delete
  7. eemm.. dah selamat tukar kad baru.. takpelah.. janji boleh keluarkan duit.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hee. Itu yang penting sekali kak, bawak kuar duit =D

      Delete
  8. kita pun belum tukar. Maka haruslah pilih gambar dulu.

    ReplyDelete

Dear all ~ Thank you for reading. Feel free to leave your comments here. Happy to hear your thoughts 。^‿^。

instalife